Mabel Matiz - Sultan süleyman
Guarda il video su youtube

Durata: 5 minuti 16 secondi
Autore: Fatih KELEŞ
Data pubblicazione: 15/07/2013
Voto: 4.732202 su 5
Votanti: 47842
Visto: 28585032 volte

Commenti

Yorumlarda reklam ...
Yorumlarda reklam gelirlerinden voleyi vurduğumu küfür bir şekilde yazan arkadaşlara cevap verme zorunluluğunda hissettim kendimi. Reklam bağlantıları olmadığı için hiç bir şekilde gelir elde etmedim bu zamana kadar o yüzden içiniz rahat olsun.
Fatih KELEŞ13/03/2015
Mabel Matiz,Sultan ...
Mabel Matiz,Sultan Süleyman.
AYSU HASANOVA05/03/2015
Rica ediyorum ...
Rica ediyorum sizlerden arkadaşlar küfür ve hakaret içeren yorumlardan uzak durun.
Fatih KELEŞ30/12/2013
Kastedilen Süleyman ...
Kastedilen Süleyman A.S. yani peygamber olan. Osmanlı padişahı olan değil. Kur'an'a göre Süleyman peygamberin emrine insanlar, cinler ve kuşlar verilmiş. Hayvanlarla konuşabilirmiş. Rüzgar bile onun emriyle esermiş. O derece büyük bir yönetme gücüne sahipmiş yani. Bi nevi dünyan onun emrindeymiş. Eğer ona kalmadıysa dünya kimseye kalmaz.
Umut Ugur Kose07/02/2015
Bu güzel sevdigim ...
Bu güzel sevdigim şarkıya fazla yorum yazmayacagim ...🍰☕🎶 Sadece düşünerek ve hissederek dinlemeniz yeterli ...💕🎶💕
Emine Kibar23/04/2015
Hiç bir kitap ...
Hiç bir kitap yazmaz!!!!!
Feride Güllü09/03/2015
2015 də dinləyənlır ...
2015 də dinləyənlır var mı ? :D
Fan Rido28/02/2015
hani bir sarı ...
hani bir sarı fırtına koptu da amansız!!!
Tuncay Tuncay08/02/2015
Kaç sene oldu zaman ...
Kaç sene oldu zaman durdu Deniz öyle hep aynı dünya bilinmez Taş duvar aynı kaldı Ümit öylece kaldı da ümit edeni söyle kim aldı Kaç devir geldi kaç nesil geçti Yürek öyle sevdalı yollar kavuşmaz Hasretin ne tadı kaldı Sabır öylece kaldı da sabredeni söyle kim aldı Bu dünya ne sana ne de bana kalmaz Dünya ne sana ne de bana kalmaz Sultan Süleyman'a kalmadı Böyle hiçbir kitap yazmaz x2 Kaç çiçek soldu hani bu sondu Hani bir sarı fırtına koptu zamansız Kaç tohum filiz dondu Hani bir acı yel savurdu yürekler son defa vurdu Bu dünya ne sana ne de bana kalmaz Dünya ne sana ne de bana kalmaz Sultan Süleyman'a kalmadı Böyle hiçbir kitap yazmaz x5 Sultan Süleyman'a kalmadı Böyle hiç bir kitap yazmaz
Arife Yargın01/01/2015
Anlamiyorum... ...
Anlamiyorum... buraya sarki dinlemek icinmi giriyorsunuz, yoksa..?? BIZ ELHAMDULILLAH müslümaniz, islam toplugu... AMA ne yazikki bizdeki gibi küfür ve birbirine hakaret etmeler baska müslüman olmiyan toplumda yok. KENDINIZE gelin. 
xturkishdelight15/01/2015
Mabel Matiz - ...
Mabel Matiz - Sultan süleyman: https://youtu.be/_JduQRZ7XBU
kaman demirci15/03/2015
Oha 27 milyon ...
Oha 27 milyon izlenmiş
Onur Ilker Gundogdu07/03/2015
Mabel Matiz - ...
Mabel Matiz - Sultan süleyman: 
ASLIM LEYLA26/02/2015
sadece size ...
sadece size beyenmek düşüyo kankalar 
fadime yüksel11/03/2015
insani tum ...
insani tum acilarini ortaya cikariyo helal bee
emine quliyeva16/02/2015
Mabel Matiz - ...
Mabel Matiz - Sultan süleyman: https://youtu.be/_JduQRZ7XBU
Mavis Ayaz18/03/2015
kokocu minik ...
kokocu minik kargadan bin kat güzel söylüyor. 
tomatelasflaca05/04/2015
süper bir yorum ...
süper bir yorum kimseye kalmaz işte**
naim yılmaz21/01/2015
Bu dünya ne sana ne ...
Bu dünya ne sana ne de bana KARLMAX :ASDAS
Musa Sakirler04/02/2015
Mabel Matiz - ...
Mabel Matiz - Sultan süleyman: http://youtu.be/_JduQRZ7XBU
havva akbulut04/02/2015
👍👏
👍👏
Mercan Vuslat13/04/2015
bu şarkıyı 88 ...
bu şarkıyı 88 senesinde sezen aksu muhteşem bi şekilde yorumladı ve daha sonra yine yorumlayanlar olsdu ve hepsi fıstı fakat bu çocuk kendi yorumunu katarak yeni bi tat vermiş, helal. yeni bi şarkı gibi dinliyorum
zamzam zamzam19/04/2015
Şu anda para ...
Şu anda para kazanma aktif olmasada bi dava açıldığında patates olursunuz. Para kazan kazanma telif hakkı öle bişi değil yani :)
izlemeks19/04/2015
Sultan süleymanın ...
Sultan süleymanın kim olduğunu hala çözemedim Hz.Süleyman Aleyhisselamdanmı Bahs ediyor yoksa Sultan Sülayman Yani Kanunidenmi Bahs ediyor.Hani Bir laf vardır Hz.Süleymanın yaşadım bin yıl ölüm olduğunu bilsem koymazdım taş üstüne taş diye araştırılması gereken bi şarkı. !
Ramazan Kılıç22/01/2015



www.banche-italia.it
www.892000.it
chiudi
Trova Farmacie